NattSnack!

Sitter här nu och lyssnar på musik, Har gjort en ny spotifylisa med lite chill och tänk musik! Vilken är sjukt skönt att lyssna på på sena kvällar! Jag kan ju berätta lite om mig själv!
Jag heter Karina, Bor på i käppala på Lidingö. Jag går i Käppala skola. Jag är en Glad, sprallig och smått hyperaktiv tjej. Jag försöker hålla mitt glada humör uppe alltid, Mina kompisar skulle nog kalla mig öppen, Kramgod, ärlig, rolig och snäll. Jag bryr mig sjukt mkt om mina vänner och ser mig själv som mycket omtänksam. Jag älskar att Lyssna på musik, jag älskar att rita, måla, sjunga, och mest av allt hålla på med kläder och mode. Även sy ganska mycket.  Jag brukar vara med mina kompisar på vardagen och försöka åka till brottby så ofta jag kan för det är en stor del av mitt liv. Jag började i Käppala skola nu i augusti. Innan det så gick jag i karbyskolan (Om någon undrar ligger det utanför vallentuna) Öhm på mina 148 cm och mina sjuka tankar så kan man nog få ett gott skratt. Trots min hårfärg är brun så kan jag vara väldigt blond!
Jag funderar på att sätta in en liten frågestund nu i veckan så dem som nu kommer läsa (om det är någon) Får veta allt ni vill om mig!

Men nu till annat, jag tänker berätta vad jag har gjort i helgen!
Torsdag kväll - Emma kom och sov hos mig för att vi skulle på klassresa kl 7 på morgonen. Så jag sprang och hämtade henne. Hjälpte henne lite med packingen och när vi kom hem till mig låg vi och snackade lite. Så somnade vi tillslut!
Fredag - Vi vaknade vid 6, fixade oss. Philips mamma skjutsade oss till ropsten där vi träffade dem andra. Vi åkte till tcentralen och tog vårat tåg mot nyköping. Jag underbart nog satte mig och klunkade i mig en massa PK och jag och ett par av tjejerna i klassen satte oss och dunkade musik hela resan! Jag haha.. började bli väldigt hyper! När vi kommer fram ska vi ta en buss till Boda borg. Härlig resa! Vi kommer fram, och ska börja i dem olika rummen. Boda borg är lite som fångarna på fortet. Det var sjukt roligt, Mkt fusk och så! haha! Vi hade prisutdelning och sen drog vi till Boda camp! Vi käkade middag och sen bertämde vi plaster i tältet. Vi satt mest och snackade och lyssnade på musik då kl 9 vi skulle till spökvinden. Jag gick med Fredrik, Olivia, Amanda, och william och någon till trot jag. Osäker! Men ah, vi går upp och folk började bli sjukt skraja! Det var sjukt läskigt men så hemsk roligt. Sen när vi kommer till vinden vinden så vill inte folk gå in dit så ledaren sa vi skiter i det. Men nej jag tar tag i repet och drar in alla i gruppen in dit! Haha vi skrek som galningar, Men vi gick till stugan fortsatte snacka lite sen drog vi och grillade och bara chillade! Dem vuxna gick och lade sig och vi ungdomar satte oss vid brasan , lyssnade på musik och berättade spökhistorier.  Vid kl 3 drog typ alla in och la sig och sov, men jag satt kvart ensam kanske 30 min till för att tänka lite, sen gick jag och lade mig.
Lördag - Vi vaknar och jag kan typ inte röra på mig. Haded så sjukt ont i hela kroppen och vi skulle åka bananbåt! Den första gruppen åker iväg med bananbåten och jag ångrade mig kvikt, sprang upp till stugan för att byta om! Tänkte inte på att fredrik och ngn annan var inne i tältet. Trodde att det bara var jag och Carro så när vi precis kommer in så sliter jag av mig tröjan bara. Sen vart det oj.. Men vi åkte bananbåt sen och det var nog en av dem roligaste sakerna jag har gjort! Det kommer komma bilder och lite mer om klassresan! Vi drog sen hem på kvällen till stockholm. När jag kommer hem, så kommer daniel och emma och vi upptäcker att min hamster är död. Jag började gråta och sen blandade upp en drink. Sen på kvällen när daniel drog hem så drog jag och Emma på en fest! Vid kl 4 på natten när vi är på väg hem så lägger vi oss på marken och snackade och massor med skit! Vi kom nog hem vid halv 5 kanske 5.
Idag - Emma och jag låg och sov till kl 3 på dagen! Hon drog hem och städade och sedan kom hon hem till mig och begravde min hamster sen drog vi till statiol och skulle fixa en sak men det vart inte så. Vi köpte mat för vi var så hungriga sen åkte vi hem till mig åt och så åkte hon hem vid halv 11. Sen dess har jag suttit och lyssnat på underbar musik! Jag ska sova snart och inser att det har tagit 35 minuter att skriva det här inlägget! Haha Men jag uppdaterar imorgon innen eller efter skolan.
Pussar och Kramar Karina Alekseeva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0