Mitt liv :)

Om Tingeling.
Jag heter Karina Alekseeva men kallas även Tingeling! Världens kortaste 95a med all världens energi! Älskar att hoppa runt, skratta åt ingenting och bara vara glad. Är i princip alltid hype och nästan alltid smått förvirrad! Hihi..
Vänner.
Jaaa, mina vänner! Mitt umgänge är nog ganska stort så ibland är det svårt att ha tid för alla men man gör det bästa av situationerna. Var och en är unika och underbara på sitt speciella sätt. Mina vänner är det som lyser upp min dag och jag är väldigt glad över att ha dem!
Fritid.
På fritiden så ÄLSKAR jag att vara med mina kompisar! Haha jag är den som ofta brukar sitta och fika vilket händer sjukt ofta! Festa festa festa är woooooop wooooop, träffa nya människor, bara njuta av stunden och veta att man lever är underbart. Älskar att shoppa, springa runt på stan, datorn, myskvällar, musik .. haha jag gör nog allt som en tonåring ska och inte ska göra!
Men jag jobbar oxå, då som telefonförsäljare på Mysafety. Det låter säkert supertråkigt men det är riktigt roligt! Jag har underbara chefer som är fett sköna och man jobbar med folk i sin ålder så massor med prat och skvaller skvaller förekommer mellan samtalen!
Skola.
Jag har gått på två gymnasium, "Stockholms tekniska gymnasium (Natur, natur)" och "Jensen Östra (Sam, sam)". Dock hoppade jag av för att ta ett sabatsår.. eller snarare sabats månader. Jag valdoppa av för att jag inte trivdes med linjen och på Jensen hade jag problem med både linje och lärare. Så jag ska alltså gå om ett år och hoppas på att komma in på "Jensen Södra (Handel)" Men det var ett tråkigt ämne att skriva om :)
Det här var alltså lite om mig! Uppdaterar lite senare! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0