Love.

You  took my breath away och jag vill aldrig hämta den.

Igår natt när jag låg och tänkte på dig, så förstod jag den meningen så himla klart.
Jag låg och tänkte på dig, eller snarare oss. Om det nu kommer bli något "oss". Men mitt i de underbara tankarna så tappade jag andan. Jag har de senaste dagarna insett hur mycket jag tycker om dig. Jag har förälskat mig i dig. Du är pojken som fångat mitt hjärta, som får mig att le och må bra. Så fort du kommer på tal, så fort jag pratar med dig och så fort jag är nära dig så blir jag lycklig. Det jag känner nu är inte som de andra flingorna jag vart intresserad av för någon vecka. Vågar jag kämpa ordentligt, vågar jag visa för dig hur mycket jag tycker om dig, om jag vågar fånga dig. Då jävlar, då ska jag inte släppa dig underbara människa. Jag hittar något underbart med dig för varje dag. För varje dag tycker jag om dig mer och mer. När det är något som pågår så är det dig jag har i mina tankar oavsett vad som än händer runt om kring. Det är dig jag vill ha.

Jag är förälskad, grymt jävla förälskad. I dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0