.

Hallå hallå!
Dagen har vart sjukt seg, skulle till jobbet men lyckades vakna kl 6 på kvällen så det var ju ingen idé. Försöker nu komma på vad jag ska hitta på imorgon och småplaner för helgen! Ska nog hälsa på min gamla skola imorgon men är inte säker på om dem är lediga imorgon lr inte! Kan ju dock berätta lite kort och gott om vad jag gjorde i helgen! 
Fredag, Min sista dag i skolan, tog en ordentlig sovmorgon och åkte sedan till skolan för att lämna böcker och säga hejdå! Vart superglad för vi fick glass i skolan! Åkte till stan, mötte upp en massa vänner och chillade i stan. Vi skulle på bio egentligen men fanns ingen bra film så jag Rebecca och Yassi till Rebecca för att chilla ett tag och sedan dra vidare! Kvällen slutade i skogås och jag och Rebecca sov hos Patrik!
Lördag, Skulle till Lidingörock för att lämna lite saker till Anna. När man kom dit träffade jag Emma och Ida och några fler så bestämde mig för att stanna kvar. När jag var på väg hem så ringer en kompis mig och säger att jag ska åka tillbaka till lidingö så då vart det en tripp tillbaka! Vi drog hem till Oscar snackade massor med skit, tog foton och kollade film! 
Söndag, Drog in till stan med Annie och Emma. Vi åt lunch på Macho! med min mamma, kollade lite affärer, tog en fika och solade! Jag är så bruuun, underbart :)
Haft en underbar helg som vanligt! Vi hörs! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0